Jupps.. så är det!

Idag är det plugg och städning som gäller.. var på IKEA igår och köpte massor med nya gardiner.. det blev hur bra som helst. Köpte nya besticklådor också eftersom de andra är fulla med nagellack efter min lilla utbrott för ett tag sen. Man ska inte använda nagellack för sällan då går de inte att öppna och har det trots allt blivit så ska man verkligen inte ta till kniven.. ett litet råd bara!!

I kväll ska jag till Andreas kusiner men innan det ska jag hinna med och jobba.. de ringde från hälsoteamet så jobb mellan 14:45 och 16:15 blir det.
Imorn blir det hem till mamma och pappa en sväng och träffa kusinerna som kommer till stan..

Snart blir det ut på krogen och röjja.. känns som en evighet sen jag var ute..! Nu kan jag snart inte vänta längre, men de närmsta helgerna bli det nog inte, de är fullproppade med saker att göra.


_____________________________________________________________


" Närmare betraktat visar sig DAMP-begreppet vara ett närmast amöbamässigt tillstånd, som kan anta vilken form som helst och fås att ingripa vadhelst man önskar "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Hoppas ni har det roligt ikväll.. :) Känns lite lustigt att inte följa med längre.. kramar*

2008-09-26 @ 15:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0