Någon speciell?

Idag började jag fundera på det där med att vara speciell... speciell för någon. Vad är sanning och vad är lögn? Vad sägs bara för att försöka få det man vill? Och vad kommer direkt från hjärtat? Det finns så många tecken man kan leta efter men ibland är frågan hur mycket man vill veta. Det sägs att man inte ska fråga om man inte vill veta svaret. Kanske är det så men ibland vill man veta fast bara om svaret är det man vill ha. Men om man inte vet vad man vill ha för svar då? Då är det bara att lägga ner... och vad händer om man inte riktigt kan lita på att svaret är sant?
Har svårt att ta till mig vissa saker och kanske är det med all rätt, kanske inte. Hur ska jag veta? Det är så mycket som är lika och jag blir förvirrad, igen.

Svar kanske kommer att ges men frågan kommer aldrig att ställas..

Fortsätter att skriva, kanske för att få ett grepp om det här. Jag kommer att få reda ut det  på egen hand! Så är det och så kommer det att bli...


_________________________________________


" Det är sånna dagar man bara vill gå hem "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: din speciella?

Inget av det i bloggen har med mig att göra alltsÅ?

2008-09-02 @ 13:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0