Vad kan vara mer viktigt än den perfekta mannen....?

hmm....de perfekta skorna..
Nae kanske inte men jag tyckte att det passade in!
Finns det någon som man kan kalla den perfekta mannen? Finns det någon som har allt? Skulle inte tro det! Varför skulle det?

Idag är det tvätta, diska och plugga som gäller... skriva frågor till nästa seminarie. Som i och för sig är långt fram, vilket gör det hela väldigt svårt att ta tag i.. men gör jag det nu, så slipper jag det sen.. smart!
Imorn är det skola 2 timmar, 13-15. Efter det ska jag försöka fördriva tiden i fyra timmar och sen blir det jobb fram till 21:30. Har längtat efter mina vuxensimmare..

Det är intressant det där.. hmm.. jag undrar vad det beror på. Det står inte klart och tydligt, vilket gör det svårare men jag tycker att man borde kunna läsa mellan raderna. Men en del väljer att leva i sin lilla värld och tro saker, kanske för att själv må bättre. Väntar med spänning på nästa steg.
Men ibland kanske man försöker att läsa mellan raderna för att försöka hitta något som egentligen inte finns där!!


Vi försöker att hitta tillbaka
tillbaka till något vi hoppas ska finnas där.
Vi söker med stor förväntan
och hoppas på att allt ska bli bra.
Det är en gåta
som vi vill lösa
Den väg vi vandrar är svår
och det är så lätt att falla
falla tillbaka till det gamla
Vi måste vara försiktiga
för att inte förstöra det vi försöker bygga upp.




VA??

__________________________________________________________


" Kärlek är vänskap som brinner "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0