It ain´t me babe...

Det är höst...
löven byter färg och faller till marken.. kanske har vi väntat på den här tiden, kanske inte men nu är den här. Vi har inget val, vantar och höstkläder fram..

Har varit på stan med mormor och mamma och shoppat.. och idag gjorde faktiskt inte jag av med mest pengar, det var mormor. Jag köpte bara två halsband och faktiskt inget mer. Mycket folk var det som hade bestämt sig för att trotsa regnet och åka in till stan..
Snart ska jag till Stockholm och kolla på en bil, volvo V70. Hoppas på en fin bil så att vi kan sälja våran skrothög. Det är ett under att bilen överhuvudtaget startar, den har varit med om alldeles för mycket. Igår när jag skulle åka från stan stannade den mitt på parkeringen och jag trodde aldrig att jag skulle få igång den.. men efter många försök hoppade den igång. Jag håller tummarna för att den går hela vägen till Sthlm och tillbaka! Annars blir det problem.


Bob Dylan - It Ain't Me Babe    http://www.youtube.com/watch?v=ImpKzFXO1WI

______________________________________________________________


" There must be a reason I met you "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0