Nytt projekt...

Har gett mig på ett nytt projekt och har nu insett att det kommer att ta tid. Håller på att göra fotoböcker på nätet.. Försöker få ordning på alla bilder och en så länge har jag gjort två stycken och än så länge är det bara naturbilder. Blir nog att börja på en tredje idag och i den ska det inte bara vara naturbilder.

Har varit på studiebesök idag och de vi träffade verkade inte speciellt glada över att vi var där. De var stressade och en av dem verkade tycka att det hela var väldigt jobbigt. Han svarade knappt på våra frågor och menade på att om han inte svarade så gick de fortare. Sant i och för sig men vad fick vi ut av det?
Håller på att läsa en inte alls så bra bok.. det enda författaren gör är att kritisera andras böcker.. kom med nått eget istället!

Hoppas på ett varv på stan imorn och massor med shopping.
Beställde färg till skrivaren här om dagen och den skulle ha kommit till affären igår men nej då.. så tydligen ska de skicka ett sms när den har kommit och ingen sms än.. Det börjar bli lite bråttom..
På söndag blir det jobb som vanligt.. men med en ny jobbarkompis. En av de som jag jobbar med ska sluta och efter en annons har vi fått in en ny tjej. Jag hoppas verkligen att hon är bra..


_________________________________________________

" Om vi säger att det är bra så slipper vi säga mer "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0