Nervös??

Nejdå inte alls...
Nu är det snart dags... och jag är supernervös.. vet inte hur detta ska gå!
Först ska jag gå i skolan 15-17 sen är det dags att prata.. inför massor med människor. Har aldrig pratat inför så många människor förut..
Efter det blir det till jobbet och förhoppningsvis känner jag mig nöjd över min insats på konferensen.

Det nya projektet har börjat.. än så länge kan jag: gasa med höger hand, växla med vänster fot, handbrons höger, koppla vänster hand, fotbroms höger. Nu är det bara att klara av allt detta när man sitter på crossen också..

Berättade för chefen härom dagen att jag inte ska jobba söndagar nästa termin och det var inga glada miner.. Trots övertalningsförsök gav jah mig inte.. Jag hade redan bestämt mig efter mycket övervägande.


_________________________________________________

" Ibland lever vi bara på hoppet "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Lycka till med allt, både konferensen och crossåkningen!

2008-10-23 @ 14:55:24
Postat av: Robin

hoppas det gick bra sen? puss

2008-10-24 @ 05:26:43
URL: http://tintin1331.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0