Det går inte fort inte..

Är uppe på fötterna igen.. har inte feber längre och känner mig lite bättre... men fort går det inte! Det var inte alls lätt att ta sig upp ur sängen imorse halv sju för att åka till skolan. Efter mycket velande fram och tillbaka bestämde jag mig till slut för att gå upp och ta mig iväg. Skulle jag inte vart i skolan idag skulle jag fått ta igen det någon annan gång, då kunde jag lika väl dra mig upp ur sängen.

Trots att jag helst vill lägga mig i sängen och sova ska jag om ett par timmar åka till World Class. Eftersom pappa fyllde 50 för ett tag sen så har vi lite på g. Han tror att han kommit så lätt utan men inte inte.. hihi.. Efter ett hårt pass av bodypump blir det annat. (Jag ska faktiskt inte träna) Många på gymmet är inblandade. Folk från andra städer kommer hit; gamla träningskompis och vänner. Jag blir kvällens fotograf och Andreas oroar sig för att jag endast kommer att ta naturbilder.. men så blir det inte, jag lovar.

För övrigt har jag egentligen mycket att göra i helgen men vi får väl se hur mycket jag orkar med. Hoppas att jag kan ta mig till jobbet på söndag.




Ingen tunnel utan slut,
inget mörker utan ljus,
ingen tro utan hopp,
inget hopp utan längtan,
ingen längtan utan glädje,
ingen glädje utan trygghet,
ingen trygghet utan vänskap,
ingen vänskap utan DIG !




Hopp och skutt, nu måste jag göra mig i ordning...

____________________________________________________

" Ska du ha en röd, gul eller blå? "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0