Nu jävlar är det allvar..

Fick sova själv i natt, inte alls kul.. Andreas var tvungen att jobba, åka ner till Malmö.
Vaknar nu mera till en massa grodor, har en wake-up light. Och ärligt så fungerar det faktiskt, hihi!
Har tränat som en galning de senaste dagarna.. först gymmet en timme (och efter det en timmes aerobic eller step.. nu har jag världens träningsvärk.. men det är det fan värt.

Än så länge idag har jag pluggat. Börjar få ordning på allt som ska göras nu tror jag, känns så iaf. Inte mycket kvar i kursen, problemet är att jag är väldigt duktig på att börja med tusen saker samtidigt så det mest som ska göras är 98% klart. Helt klart brukar det bli i sista sekunden.
Har diskat också, hur duktigt som helst... 
Jag har skrivit in mig i vikariebanken... nu börjar det bli på allvar detta..! Det var ett himla pussel att fixa ansökan till vikariebanken och få tag i de som ska vara mina referenser är inte det lättaste.. Tiden på badet och jobbet med simskolan början tråkigt nog gå mot sitt slut.. kommer säkert att kunna jobba lite grann nästa termin, känns inte riktigt som att jag kan släppa det helt. Chefen blev inte alls glad när jag sa att jag kanske inte ska jobba nästa termin..

Ska på studiebesök på BUP snart, vilket ska bli intressant. Efter det ska jag till badet på möte..
Sen ska jag hem och se finalen i top model och efter det blir det efterlyst.. sen SOVA!

Imorn ska jag träffa min underbara Linda!!


____________________________________________________

" Om du försöker och verkligen vill.. kan du se att den fortfarande lyser "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Varför tränar du så mycket? Du måste ju låta kroppen vila också :/

2008-10-01 @ 19:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0