Hardcore...

Igår var en riktig upplevelse.. mängder med människor och alla där för att dansa! Jag hade hur kul som helst. Det var inte många jag kände som var där men några.. En gammal jobbarkompis som i somras pratade med mig om Club Aqua var där och han undrade vad jag gjorde där; "Nu har du väl kommit lite fel va?" Jo kanske är det så att människor inte tror att jag lyssnar på den är typen av musik, vilket jag inte gör varje dag men bra musik är det helt klart! Suverän musik att dansa till vill jag lova!

Eftersom jag inte var riktigt frisk igår när jag gick ut så antar jag att det kommer att ta ett tag till innan jag blir frisk... vila var det ju! hihi.. eller inte...
Bakis? Nej... alla var ute för att dansa, inte för att dricka..! Baren var nästan helt tom hela kvällen men dansgolvet var proppfullt hela tiden! Människor hade åkt långt för att se Angerfist och Korsakoff, pratade med ett par killar som åkt från Blekinge. Fick frågan om vi verkligen var där för musiken eftersom det endast var en tjej som lyssnade på hardcore där de kom ifrån.. jag undrar vilken stad det är..
           



Jag måste ju säga att jag blev nyfiken på hur han såg ut.. han under masken! Och självkart lyckades jag få en liten glimt av han... och jag kan ju säga att ful var han ju inte..! ANGERFIST
I framtiden blir det att lyssna mer på hardcore..



Tjejen som spelade, Korsakoff, är helgrym!




Det var svårt att ta bra bilder så filmade en del men har inte en aning hur jag ska kunna lägga upp dem på bloggen!

Är ledig idag och imorn från skolan vilket jag tror behövs.. om jag nån gång ska bli frisk. Ska iväg och jobba senare idag. Innan det blir det lugnt, ska väl plugga lite och fixa lite med mina fotoböcker på nätet.

På lördag är det konsert med Håkan som gäller!!

________________________________________________________

" Musen röjjer ju inte "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Robin

kul att du hade kul. Ångrar mig som fan

2008-10-30 @ 16:16:09
URL: http://tintin1331.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0