Lisa lär sig dricka te...

Jupps.. det är hösten nya projekt... Många projekt är igång men detta är helt nytt! Och går det bra?? Nja... vet inte riktigt än!

Börjar få tillbaka rösten men det är fan inte bra.. kunde inte sova igår. Låg och hostade flera timmar innan jag somnade. Trodde att jag skulle få en käftsmäll av muppen bedvid men han hade redan somnat.
Tänkte försöka träna lite imorn innan jobbet. Får se hur det går. Blir att stanna på land på vuxencrawlet imorn även om jag skulle vilja simma...!

Jag blir så imponerad av människor som klarar av att gå igenom svåra saker i livet. Att mista någon nära är nog det värsta nånsin som kan hända. Det var länge sen jag förlorade någon, jag var liten och visste väl inte så mycket. Kan inte föreställa mig mig den känsla som de måste känna och vad de tvingas att gå igenom. Är så tacksam över det jag har och nu tänker jag på det varje dag. Rätt som det är finns de vi älskar inte här längre.. så det gäller att ta vara på tiden tillsammans med dem. Vissa står än närmre än andra. De betyder mycket för än, på ett eller annat sätt.
Många strider har vi gått igenom och ibland undrar jag varför stridsyxan inte läggs ner.. Livet är alldeles för kort! Jag tror att ånger i mängder kommer att finnas när det inte längre finns möjlighet...

Låten spelas om och om igen med blandade känslor... Rösten är helt underbar.. Släck lampan och ligg i mörkret och lyssna, då tar den som mest! Hur?? Vet inte riktigt... man måste själv hitta en mening med låten!
Katie Melua - The closest thing to crazy  http://www.youtube.com/watch?v=5DCacIEbAlM


____________________________________________________

" Det var något jag kände att jag har saknat, kändes bra, inte alls konstigt som jag trodde "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Mårdskog

TACK snälla Lisa för den underbara sången!!

2008-10-16 @ 16:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0