Ingen röst kvar...

Känner mig inte så sjuk längre... förutom halsen.. håller på att tappa rösten. Jag undrar hur det ska gå på jobbet idag. Jag får helt enkelt hålla käften och låta de andra prata.. borde egentligen göra det men troligtvis kommer jag att prata en massa iaf och sen kommer jag inte ha nån röst alls imorn.

Kursen som jag tänkt att gå nästa termin ser ut att bli av.. jag kan iaf anmäla mig till den. Om den blir av eller inte beror väl också på hur många som anmäler sig.. så än är det nog inte helt säkert att den kommer att gå.
Just för tillfället håller jag på att avsluta kursen jag går nu.. har inte varit så mycket att göra.. men den kursen som börjar v.44 ser ut att bli jobbig..
Ledig imorn och på tisdag men på tisdag ska jag vara med på utvecklingssamtal på min praktikplats..
Onsdag och torsdag är det heldag i skolan.

________________________________________________

" Att tänka är att samtala med sig själv "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0