Thank you stars...

Hemma idag... pluggar och fixar..
Den kursen som jag läser nu och den som börjar nu snart tar hårt på mig tror jag. Det är så mycket som vi läser som gör så ont. Det är svårt att bearbeta. Det väcker så mycket minnen och jag undrar vart jag ska göra av dem.

Katie Melua  -  Thank you stars   http://www.youtube.com/watch?v=fJ7WKfwniJM&feature=related
Katie Melua  -  I cried for you    http://www.youtube.com/watch?v=ftZAZWLrWKo 

Vill göra en ny tatuering men tror att jag måste vänta lite. Dels ont om pengar och dels för att jag inte ska bli beroende. Skulle egentligen vilja göra flera till men hm.. vi får väl se. En stjärna och en linnea är det som jag helst vill göra.. Har inte hittat någon bra bild än och att rita själv är inget alternativ, kan verkligen inte det. En tatuering ska ha en mening, den första har en mening.. De motiven jag vill göra nu har också en mening, skulle betyda mycket.


Vad händer framåt? 
21 okt och 4 nov konflikthanteringskurs
23 okt prata på kommunkonferens
24 okt ska jag vikariera.  På kvällen ska vi hem till Martin och käka mat. Pizza om han får bestämma, vilket han inte får.. hihi!
29 okt club aqua på Otten. Om jag hittar nån som vill och kan följa med. ??
1 nov blir det Håkan Hellström.. längtat länge nu!


Kämpar på med skrivandet och för varje dag kommer det upp fler saker, börjar bli mycket och vet ej när det blir klart!


Igår på vuxensimmet fick jag en riktig chock när en av simmarna kallade en av de andra för bög. Han som blev kallad det lyckades simma ner till botten, vilken han som sa bög hade försökt med hela lekationen. Nämnas ska nog också att mannen som kallade den andra bög är ca 35 år. Trodde att de var mer mogna än så.


Riktigt värdelös, både låt och video. Den får en plats på bloggen idag bara för att jag stör mig så mycket på den. 
http://www.youtube.com/watch?v=7hoiGSuvxro  


__________________________________________________

" Some call it faith, some call it love, some call it guidance from above, you are the reason we find love "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0