Du måste vila...

aa... ehh... va? Hmm... när ska jag göra det?? Eller just nu har jag nog tid till att vila men det är ju så jävla tråkigt..! Blir ju helt uttråkad av att sitta stilla.. och träna får jag inte heller göra.. vilket skit! 
Väntade mig en kväll hemma tillsammans med Andreas idag eftersom han var borta hela kvällen igår men nej då han skulle tydligen till sina föräldrar.. så nu sitter jag här helt själv, tittar på sex and the city och vilar.. det var ju så de sa, på sjukvårdsupplysningen..
och ska jag orka med att gå ut imorn ska jag nog hålla mig hemma ikväll och vila... hmm...




Just nu hoppas jag på att kvällen imorn blir bra.. Just nu är det bara jag och Jenny men hoppas på fler! Funderar fortfarande på hur jag ska klä mig.. halloween-tema.. hmm.. har inte en aning! hjälp!?

_______________________________________________________________

" håller tummarna och hoppas "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0