Vårkväll?


När jag gick hem från jobbet idag kändes det som att det var en vårkväll... Det luktade som vår och det var ganska varmt. Efter en kall och väldigt blåsig dag kändes det konstigt att det var så vindstilla och varmt nu på kvällen! Det är dessa dagar som gör att man längtar så himla mycket till sommaren..
Hmm... sommaren... tänkte ta det lite lugnt i sommar för en gång skull, eller försöka i alla fall... Det där med att ta det lugnt är inte riktigt min grej.. men men....


Fick mail från chefen idag om sommarjobb och det är väldigt intressant att se hur mycket de lyssnar på en när man säger när man kan jobba och när man inte kan.. Fick grovplanering för sommaren och självklart har han skrivit att jag ska jobba de dagar som jag har sagt ifrån om! Varför? I hopp om att jag ska jobba då i alla fall eller har han glömt när jag inte kan jobba eller struntar han i att lyssna?



____________________________________________



" Jag litar till ett ord som inte sagt "




// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0