Vänner på deltid...


...det är precis så jag vill beskriva vår vänskap! Vi kan bara träffas när hon inte är hos dig, vi kan bara prata i telefon när hon inte är i närheten och vi kan inte prata med varandra när vi är på samma fest om hon är med... Vi är alltså vänner på deltid.. pga din flickvän! Varför ska det vara så?
Det känns tråkigt att det ska vara så men vad kan jag göra? Jag tror inte att det finns något jag kan göra.. trots att det är jag som är problemet.. Jag får inte träffa dig för din flickvän.. hm.. av någon konstig anledning som jag inte vet och jag lär inte få reda på det heller eftersom hon vägrar att prata med mig..

Känns konstigt att behöva hålla stegkoll på vad klockan är och vart du är någonstans för att jag ska kunna veta om jag kan ringa dig eller inte.. Jag undrar vad som händer om jag ringer dig när hon är med dig..!

Ibland tycker jag att du är alldeles för snäll...!



______________________________________________


" För det är ett nytt spel och jag vill inte vara med... "



// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0