Oväntade händelser...


Idag har det varit riktigt kallt... det är inte roligt med vinter längre! Det har snöat och blåst hela dagen.. och mitt i allt detta snöoväder krockade min kära sambo med bilen..! Ajaj.. han körde in i en polskreggad bil.. inte bra inte bra! Men som tur är var det bara bilarna som blev skadade.. Hans motorhuv blev alldeles krokig och det blev ett hål efter den polska bilens dragkrok! Tydligen så går bilen att fixa iordning men hm.. hur lång tid tar det? Under tiden får vi köra omkring i den berömda rallybilen...! Hihi...

Efter en oväntad förmiddag med snöoväder och bilkrock firade vi min svärfar som fyller 50 år idag. GRATTIS! 
Imorn blir det en lång resa för att fira påsk med mormor och morfar. Om vädret tillåter det vill säga..


Nehepp... ska snart sova. Behöver det om jag ska orka upp tidigt imornbitti! 


__________________________________________________________________



" Tur i oturen... "


// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0