Hopp, skutt och flaxande med armarna


Imorn avslutas kursen... Vi ska på något sätt sammanfatta kursen och dess innehåll. Vi har en timme till förfogande och idag hade vi sista "genrepet" inför morgondagen. Hela timmen kommer vi att på olika sätt ta upp och diskutera mobilen och dess vara eller icke vara i skolan. Är mobilen ett problem eller är den en möjlighet i skolan och undervisningen? Vem är det egentligen som är problemet; läraren (som inte hänger med i utvecklingen och som inte förstår mobilens betydelse för eleverna) eller är det så att mobilen är problemet? 
Vi ska bland annat spela upp en scen med en händelse som en i gruppen såg under sin tid på praktiken. Jag ska spela en stökig kille som inte alls lyssnar på läraren.. hm.. måste bygga på mig lite ilska till imorn om detta ska gå..
På torsdag börjar arbetet med C-uppsatsen..!




Ska iväg och träna snart.. kör aerobic och jag börjar få riktig koll på alla steg, hopp och skutt och flaxande med armarna nu!! Får väl träna stenhårt idag så jag har träningsvärk imorn så jag har något att vara irriterad på. Annars klarar jag nog inte av att spela teater imorn..!





___________________________________________________


" I wanna hurt you just to hear you sceeming my name "



// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0