En helt annan Håkan...


...inte i musiken men sättet att vara.. lugn och samlad.. så var han ju inte förr. En helt annan Håkan... vilket enligt honom själv beror det på hans söta son... Sigge Mio... Och mer hemlighetsfull har han blivit, inte lika öppen och villig att svara på frågor... men vem har sagt att han måste svara på allt?
Han är inte som alla andra.. inte som många andra som har mycket pengar och som är kändisar!! Han är liksom vanlig.. (vad man nu menar med vanlig) men liksom som du och jag..! Han är ju såå underbar!!

Men lite virrig är han allt fortfarande.. och tur är väl det!!
Hm... vissa människor förändras med tiden... Andra gör det inte! Varför är det så?


Vem är det som ska bestämma vem/vilka som ska finnas i mitt liv? Borde det inte vara jag? Det är väl jag som vet vem jag vill/ska/kan ha i mitt liv? Det kan väl ingen annan göra? Eller?

______________________________________________



" Jag är en dansande människa.. jag dansar genom livet. Jag dansar varje dag. Jag dansar inombords!! "



// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0