Ännu mera snö och Håkan Hellström men inte Jehovas...


När jag vaknade i morse var marken helt vit...! Ännu mera snö hade fallit under natten.. och hela dagen har det snöat. Vilket skit! Jag som trodde att våren var på väg, men inte då. Vi får nog vänta ett tag till.
Har spenderat hela dagen med att städa bland alla sparade saker.. och det är helt otroligt vad jag har sparat på mycket saker. Mer än hälften av sakerna kunde jag dessutom slänga.. jag vet inte ens varför jag har sparat på vissa saker. Varför sparar man till exempel på gamla instruktioner om hur man sätter ihop en bokhylla? Dessutom har jag sparat saker som jag inte ens vet vad det är för nått.. vad ska jag med det till? Eftersom jag nu inte vet vad det är...

Snart släpper Håkan Hellström sitt nya och efterlängtade album. Såg en intervju med honom idag och en gammal spelning med honom igår. Önskar att han hade fler spelningar det här året så att man kunde åka och titta men hm.. det får väl bli en annan gång. Får ligga hemma och njuta av hans låter från högtalarna i bokhyllan istället..


Tittade precis klart på hockeymatchen mellan Linköping och Färjestad.. Jag undrar vad som hände.. Hur kunde de spela så himla dåligt? Vart tog gnistan och viljan vägen?



_____________________________



" Ett organiserat kaos "




// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0