Alla vaknar inte upp till en ny dag...


...men tydligen så har jag gjort det..! Sitter här och lyssnar på underbara Håkan.. " jag är kär i en ängel " " När kärleken är på din sidan "
Hihi..imorse va Håkan Hellström med på nyhetsmorgon! Någon som eftersökes är biljetter till konserten den 19:e i Sthlm.. Någon? Något som mer eftersökes är fler konserter med Håkan detta år..! 


Idag blir det en sväng till mataffären. Inte så kul men kanske ett måste. När kylen nästan är helt tom och jag imorse tvingades äta äcklig vaniljfil med kelloggs redberries..! Ingen höjdare kan jag lova..
Ikväll ska vi fira lilla Richard som fyller 22! Kanske ska han få en pingvinstång..! Eller har någon nått annat förslag?

Inatt förlorar vi en timme.. inte bra inte bra.. men kanske ändå lite bra för att då kommer vi ännu ett steg närmre sommaren som i år innehåller massor av roliga saker.. En resa till Sicillien för att träffa maffian, en tripp till Öland med mupparna, massor av jobb och förmodligen en hel del gräl med dryga badgäster.. (men kanske ingår det i jobbet som badvakt?) Dessutom ska jag och sambon åka till Gotland och hälsa på min lilla ängel, Linda. Kanske ska jag försöka hinna med att andas lite därimellan också.. och någon konsert måste man ju kunna trycka in någonstans också, för det får man ju bara inte missa! Det är ju något som tillhör sommaren.. tillsammans med grillfester, bad, sol och massor av glass..


____________________________________________


" Nått säger mig att du blir borta en lång, lång tid... "

( och ska jag vara ärlig så kommer jag att sakna dig!! Jag hoppas att du kommer tillbaka !?! )



// Lisa


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tur att vi vaknade idag då :P

2008-03-29 @ 13:24:25
URL: http://hannajunland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0