Nåldyna & Sverige - Grekland


Förra veckan firade fyra studenter, en av den på min gamla skola. När jag stod på skolgården snurrade alla gamla minnen runt och jag blev alldeles yr.. Var nära på att gå därifrån men tvingade mig själv att tänka på annat. Jag undrar vad det var som gjorde att jag kände så..?
Nu är det bara en student kvar att fira, nu på torsdag bär det av till Karlstad för att fira kusinen och något sovmorgon blir det inte.. avresa kl 05:45.

Just nu håller värmen på att ta kol på mig.. härom dagen var det en lång dag med sol och bad vilken jag har fått sona för, igår var jag röd som en kräfta! Men jag får väl skylla mig själv..! Som tur är har det blivit bättre och rouge är inget som går åt då jag nu naturligt har det, vilket egentligen inte är så kul..!

Tog första twinrix-sprutan idag.. börjar bli som en nåldyna.. och det är väl konstigt att jag inte vänjer mig vid sprutorna? Fundrar på att ställa in tiden för tatueringen.. Hur fan ska jag klara av att plågas i en timme när jag knappt klarar av en vanlig spruta? Kanske har jag tagit mig vatten över huvudet?
Nu är det äntligen sommarlov.. i alla fall tills på måndag då är det dags att börjar jobba, tur är väl att jag har ett jobb där jag får vara ute. Hoppas bara på bra väder! Annars kommer jag frysa ihjäl i vattnet.. tillsammans med mina simskolebarn! Sackars barn.. stackars mig!

Imorn blir det möte med chefen på badet, inhandlande av studentpresent, målande av naglar, ansiktsbehandling och förhoppningsvis en trevlig kväll på Trädgårn med vännerna..för att titta på Sverige Grekland! Det är ju sommarlov.. Så nu får jag ju pyssla om mig själv lite..


____________________________________________________


" Så farligt kan det väl ändå inte vara? "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0