Gatebil...


Om tidigare veckor på simskolan har varit kalla så vet jag inte hur jag ska beskriva denna.. De första timmarna var det spöregn och svinkallt, trodde aldrig att jag skulle överleva..! Hoppas verkligen på bättre väder resten av veckan!


I lördags var vi på Mantorp och Gatebil.. här kommer lite bilder:

       
                                                                                                                                                                         
              

Lisas favorit...!


Den berömda MEO´n
 

Och bara för att...
     


De senaste dagarna har jag funderat.. vad är vi villiga att göra för att hålla ihop en relation? Vare sig det är med vänner eller andra personer vi har i vår närhet... Hur ska man veta när det inte längre är värt att kämpa för att ha någon kvar? Men frågan är också: hur mycket är vi villiga att sätta på spel och kanske förlora?


Jason Mraz  -  The Beauty In Ugly      http://www.youtube.com/watch?v=jb6rFkELNag&feature=related

Jason Mraz  -  "I'll Do Anything"      http://www.youtube.com/watch?v=Oookp6SEFPk&feature=related 


_________________________________________________________


" I wonder... Who are you and where are you? "


// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0