Doften av regn...


Nu har det regnat.. men försvann några tankar.. njae..! Varje relation vi människor har, vare sig det är med en pojkvän, vän, granne, ett ex, eller föräldrar, är unik.. Ingen relation är den samma.. och kanske ska det vara så.. kanske är det därför varje relation vi har är så speciell.. och kanske är det därför det gör så ont när någon nära plötsligt inte finns i närheten.. det går aldrig att ersätta en person med någon annan..!

Det slutade regna för ett tag sen men doften av sommarregn finns forfarande och jag bara älskar den..! Önskar jag kunde fånga och sparade den i en liten burk... bara för att kunna känna doften när jag vill..! Jag undrar vad det är som gör den så speciell..?

Kvällen kommer att tillbringas i soffan tittandes på tv.. fotboll; Portugal - Tyskland. Vilket skit att Sverige har åkt ut och tydligen tänker inte Lagerbäck avgå.. vilken mupp..! Han förstör ju bara!! Men men.. EM fortsätter och fotboll är ju kul att titta på så varför inte fortsätta titta..?

Fortfarande inget planerat till midsommar förutom lunch hos föräldrarna.. men som vanligt bestäms nog vad vi ska göra i sista sekund imorn..


________________________________________


" I´m sorry for still holding on "


// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Jag tycker också om sommar regn doften mycket, hittade den i en schampo flaska men den slutade att göras tror jag för jag hittade den aldrig igen.. :(

2008-06-30 @ 21:02:24
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0