Vimsiga timmar...

Igår när jag kom hem var jag helt slut.. la mig i soffan och kunde knappt röra på mig... fick huvudvärk och gick inte ur soffan på flera timmar. Vilket skit då! Kanske är det så att jag var nervös inför framläggningen och har varit så upptagen under de tio veckorna som vi har skrivit att jag inte har haft tid att slappna av. Och igår när allt var över kunde jag slappna av och då kom allt på en gång..
När jag vaknade i morse var jag alldeles vimsig och mådde asilla. Det var väl egentligen inte konstigt eftersom jag ibland mår illa på morgonen.. om jag sovit på rygg. Illamåendet brukar gå över efter max en halvtimme men det gjorde det inte.. men jag min lilla envisa mupp gjorde mig i ordning och väl ute höll jag på att tuppa av och bestämde mig för att stanna hemma. Släpade mig upp för trappen igen och vinglade direkt in till sängen..
Nu mår jag bättre och hoppas på att jag kan gå på en student senare..
Jag som hoppade på att kunna göra klart uppsatsen helt idag.. men detta får bli på måndag.. fram till dess blir det att ta det lugnt och fira en massa studenter!


____________________________________________

" Glöm inte att andas "


// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0