Lika men ändå så olika...

eller är det tvärtom??
Jag har inte riktigt bestämt mig vilket det är än...

Att förstå någon och att inse vem någon är behöver inte vara negativt..! Varför skulle det? Kanske har det tagit ett tag för mig att komma hit men jag är här och hoppas att jag alltid kommer att vara.. att ingenting ska förstöra..! Ingenting!
Men kanske är det inte så bra som jag trodde.. eller vems fel var det nu? Mitt? Eller att fel människor var i närheten? Hade mycket att säga men hann inte säga nått..! Hade massa frågor (inget allvarligt alltså) men hann bara ställa några.. vilket skit..! När ska vi kunna prata? Jag kan typ när som vilket jag trodde du med kunde? Men nu var det något som inte stämmde och jag undrar vad..!?

Såg Sex and the city på bio i söndags.. kanske blev jag lite besviken.. filmen har väldigt bra men trodde absolut inte att det skulle sluta som det gjorde. Kanske var det bra men jag hade planerat ett annat slut..! Kanske för att mycket kändes igen...

Idag regnade det på morgonen när jag skulle cykla till jobbet.. trots att smhi sa att det inte skulle regna.. det är ju bra!! Så det fick bli bilen.. och kallt och jävligt har det varit idag! Jag kan säga att idag var det plågsamt att jobba, storm och knappt någon sol. Som tur är slutade det regna precis innan första gruppen började. Slutade jobba för två timmar sen men fryser som en kotte fortfarande..! I eftermiddag ska jag åka och handla mat.. ingen höjdare men det är tydligen ett måste!

Fundrar på vad som hänt med alla bra fotbollsländer... Italien, Portugal och Holland..! Har de andra länderna blivit bättre eller har Italien, Portugal och Holland blivit sämre? Bra spelade de ju inte i alla fall..! Nu är det knappt värt att fortsätta titta på EM!


Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt   http://www.youtube.com/watch?v=NUhEjlUybZc    

Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger   http://www.youtube.com/watch?v=flQ8XJDIFGc&feature=related

___________________________________________________



" Många tankar och många känslor "


// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0