Onenight-stand, blivande vän eller pojkvän?


Ja.. hur är det egentligen med raggning på krogen?

Igår var jag och Jenny först på biljardcafét och gjorde bort oss.. varken jag eller hon var särskillt duktiga och jag lyckades förlora alla gånger utom en genom att ha i den svarta bollen när jag hade massor av andra kvar.. vilket skit.. men kul var det!! Efter ett par timmars spelande bar det av till Delhi.. när vi kom dit var det lugnt och inte alls mycket folk. När kommer började närma sig elva ramlade det in en hel del folk.. Ett gäng killar satte sig vid bordet bredvid oss.. En av dem spenderade den närmsta timmen med att titta på mig.. självklart tittade jag tillbaka, liksom av ren reflex..! Efter ett tag kom ett gäng tjejer in, deras sätt att bete sig skvallrade om att de nyss fyllt 18. Det blev genast fart på gänget killar vid bordet bredvid oss... de var snart uppe och dansade de också..! Efter ett tag bjöd en av killarna en av tjejerna på en öl och de stod och pratade ett tag.. Konstigt nog tog tjejen emot ölen trots att hon inte varit med framme vid baren när han beställde den.. visst verkade han trevlig då han senare pratade med mig och Jenny men egentligen ska man kanske inte lita på någon på krogen?
När klockan närmade sig 12 var det dags att gå och Jenny och jag gick ut för att ta lite luft.. När vi stått där ett tag kom killen som tittat på mig under kvällen ut. Han stod först en bit bort och rökte och trots att vi märkte att han tittade vågade han inte komma fram.. efter ett par minuter tog han ändå mod till sig och kom fram "har ni haft trevligt ikväll?"
Vi stod och pratade ett tag tills vi såg att Andreas kom med bilen. Vi sa hej då till killen som i sista sekund fråga mig         "kan jag få ditt nummer?" Jag visade upp mitt ringfinger för att visa att jag är förlovad. Hans enda och besvikna kommentar var "aj då". Vi sa hej då och gick iväg mot bilen..
Så här i efterhand undrar jag vem han var och vad han ville.. kanske är svaret inte så svårt att lista ut men jag undrar; är det möjligt att skaffa manliga vänner på krogen? Eller är det så att de bara är ute efter en sak? Kanske skulle jag ha kunnat gett honom mitt nummer men med tanke på att hans avsikt troligtvis inte var att bli min vän valde jag att inte göra det..! Men jag undrar; vad hade hänt om vi inte hade åkt hem när vi gjorde? Är det möjligt att denna kille då kunde ha varit en möjlig framtida vän? Eller är det svårt om inte omöjligt att skaffa manliga vänner på krogen??

På Dehli satt det några bord bort två tjejer som flera gånger nämnde mitt namn och titta på oss.. jag kände inte igen någon av dem och funderar på hur de kunde veta mitt namn? Det är konstigt det där.. för att jag brukar känna igen folk även om jag bara träffat dem en gång men dessa två tjejer har jag nog aldrig träffat.. hmm.. undrar vilka de är och hur de vet vem jag är..! Såg dessa tjejer på stan idag och jag känner fortfarande inte igen dem..!

Idag har jag spenderat dagen på stan med sambons brors flickvän.. och bränt pengar.. IGEN! va?? Hur går detta till jag förstår inte.. Två nya linnen är inhandlade tillsammans med ett par skor, två halsband, ett par örhängen, en väska och en kallender..
Snart jag vi ut och springa och senare blir det väl att se fotbollsfinalen.. imorn blir det jobb pch förhoppningvis en lugn kväll..!

______________________________________________________


" You make me laugh "


// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0