Öland nästa...


På fredag är det avslutning på simskolan och avresa till öland.. men före avresan blir det ett besök till massören..! Det blir ingen lång resa till Öland, ska bara vara borta över helgen eftersom jobbet väntar på måndag! Då är det simskola i sjö.. hoppas på bra väder.. för om man fryser i en bassäng med 26 grader i vattnet hur ska det då gå med över tre timmar i en sjö varje dag? Men troligtvis kommer barnen ett frysa mest eftersom jag har på mig sånna hära snygga fiskebyxor.. hahaha.. vackert värre..!

Imorn jobbar jag heldag igen.. och tydligen ska det bli väldigt varmt imorn.. lär bli mycket folk.. Bönar och ber för att någon vettig ska komma och hälsa på mig...! Efter tisdagens eftermiddagspass var jag galen.. ibland vet jag inte riktigt vad vissa människor har i huvudet.. För övrigt tvingades jag prata i den hemska mikrofonen.. då min arbetskamrat mystiskt hade försvunnit och varit borta i nästan en timme!


Kenny Chesney  -  That's Why I'm Here     http://www.youtube.com/watch?v=AD6LXXouD4k&feature=related

Kenny Chesney  -  Better As A Memory    http://www.youtube.com/watch?v=WMMrzZOOU_A&feature=related


____________________________________________________


" Så du menar på allvar att ni ska ha bassängen avstängd så länge för simskolan? "


// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0