Snygga pappor.. ett problem!?

Känner mig lite hängig efter gårdagen.. kallt var det och idag har jag ont i halsen.. trots detta var jag mitt lilla pucko kvar på jobbet och simmade.. fick liksom viljan och energin till det efter igår.

I kväll blir det middag hos föräldrarna och imorn blir det heldags jobb.. hoppas verkligen inte att halsen blir värre..!

Var första dagen på simskolan idag.. den sista simskolan för sommaren. Massor med barn anmälda och nästan alla kom. Första dagen brukar alltid kännas lite vimsig och osäker men jag tyckte att det fungerade väldigt bra. Det är konstigt det där.. så fort barnen har snygga pappor blir det genast mycket jobbigare. Varför? Som tur är var det bara några som hade snygga pappor och endel barn hade med sig sina mammor. Annars kanske siffran av snygga pappor hade ökat, vilket inte hade gjort saken bättre. Jag hoppas att alla pappor stannar hemma, i alla fall de snygga. Då ska vi nog kunna lösa det här på ett bra sätt.
Kanske är det också så att de som inte riktigt vet att de ser bra ut blir liksom ännu snyggare.. och de som vet att de är supersnygga de sjunker lite i ens ögon. Kan det vara så?


________________________________________________

"Det är kul att gå i simskola, mycket roligare än vanliga skolan för där måste man skriva och läsa"


// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0