Totalt knäsvag...!

Hela dagen igår gick jag som i en drömvärld.. äntligen.. efter lång plågsam väntan skulle jag få se honom.. senast jag såg honom var flera år sen och nu var det dags igen! Jag frågade mig själv varför jag hade låtit det gå så lång tid. Väl inne på konsertområdet kändes det som jag svävade på moln. Efter två timmars väntan hoppade han äntligen upp på scen.. mina ben började skaka och jag höll på att ramla ihop.. Mängder med bilder togs.. och när jag kommit hem låg och i sängen och tittade på bilderna om och om igen. Den nyaköpta boken om Håkan lästes också flitigt..!
Den känsla som jag hade igår kan jag leva på länge... en känsla som inte går att beskriva.. en känsla som jag tror få kan förstå.. den är svår att sätta ord på.. det är en sån känsla som bara han kan få mig att känna!!


None


(Klicka på bilderna för att se bättre)

                       
                   

               


Efter Håkan var det dags för Uggla och mängder med människor inklusive jag och Emmie åkte hem..! Det fanns ju inte längre någon bra anledning till att stanna kvar.. för vem vill se Uggla? En dryg och väldigt kort liten kotte...!
 
Imorse vaknade jag upp lite vimsig, nästan som att jag var bakis.. hur kommer det sig? Drack inte en droppe sprit igår..! Känslan från gårdagen sitter fortfarande kvar och just nu spelas Håkan för fullt!
Åkte kl 9:30 imorse till badet i spöregn i hopp om att försöken skulle genomföras trots regnet.. men de sköt upp allt till kl 15. "Kl 15 kör vi, då lyser solen" Blöt som en nykvättad tröja klampade jag in genom dörren hemma och satte mig i soffan och läste min nya bibel; boken om Håkan Hellström.

Klockan 15 började tävlingarna och var slut ca. 19. Det var kalla men väldigt roliga, intressanta och givande timmar.. känslorna var blandade.. saknar simningen, önskar att jag inte slutat när jag gjorde.. egentligen var jag tvungen men jag undrar vad som hade hänt om jag inte hade slutat..! Många av simmarna som var med och tävlade var gamla simmar -och tävlingskompisar till mig, vilket inte gjorde saken bättre. Men jag kan lova att jag njöt alla fyra timmarna trots att jag efter mindre än halva tiden hade fruktansvärt ont i rumpan.

Kvällen blir lugn.. blir väl att titta på nån film och försöka sova skapligt om jag ska orka upp imorn till jobbet.

____________________________________________________________


" Jag tror att Sverige behöver en sån som jag - en virvelvind "


// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Så underbart, jag vet inte varför men gårdagen blev katastrofalt borta och dempad mne idag lever jag på resterna och minnena av Håkan konserten! UHU så glad jag är o så bra allt känns. Jag läser också flitit i vår gemensamma bok :P

2008-07-21 @ 16:16:27
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0