Hur kan jag veta om det kommer att hålla för alltid?

.. det kan jag väl egentligen inte.. ibland är allting en dans på rosor och ibland är allting bara allmänt kaos. Vissa saker kan vi vara 100% säkra på och trots detta händer saker som inte alls ingick i planerna. Det är då jag undrar... hur kan vi vara säkra på nått överhuvudtaget? Hur kan jag veta om det kommer hålla för alltid?

Igår blev det en sväng till världens bar.. blev inte alls sent hem eftersom jag skulle upp och jobba men trevligt var det och samtalsämnena var mellan himmel och jord. Jag lyckades åter igen konstatera att världen är väldigt liten.

Imorn är det avslutning på simskolan.. och jag lär få bada.. barnen har varit snälla nog och förvarnat om att de kommer att slänga i mig..! Ser inte alls fram emot det, kallt i vattnet är det, idag hade vi 20 grader. Trots att jag är gammal simmare är jag en väldig badkruka!



Snow Patrol - Chasing Cars      http://www.youtube.com/watch?v=FfZUxPF7AMI


_________________________________________________________________


" Hur vet vi när vi sagt för mycket? "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0