Vem ska ta emot mig när jag faller?

Om vi nu ska ta risker i livet.. och vi misslyckas.. vad händer då? Jag undrar: vem ska ta emot mig när jag faller?


Ännu en intervju är genomförd idag..som tur är kommer människan att publicera artikeln i nån tidning i Stockholm! Jag bockar och bugar.. jag är glad att jag slipper se det.. Det är konstigt det där, på sommaren när jag har simskola så är tidning, radio och annat som hökar..
nu är det bara denna veckan och två veckor till... sen väntar en välförkänt semester och resa till Italien! Längtar.. tog min andra twinrix-spruta igår och undrade ännu en gång hur jag ska överleva tatueringen!?
Imorn börjar sim-SM på badet.. tråkigt nog jobbar jag så jag kommer missa försökspassen men jag får väl nöja mig med finalerna.. Funderar på att spendera hela söndagen på badet och se både försök och final.
Imorn blir det kanske ett besök på badet för att hämta saker inför simskolan som börjar nästa vecka och senare kanske ett besök på världens bar. På torsdag efter jobbet blir det lunch och ett varv på stan med Jenny.



___________________________________________


" Vi är inte samma människor tillsammans med andra "


// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0