Konstiga människor finns överallt

Tandläkarbesöket gick bra, inga hål.. som tur är. Men jag har kommit på att efter att jag gjorde tatueringen är min smärtgräns mycket högre..

På vägen från skolan upp till stan stannades jag av två killar.. de stod vid en biljettautomat så jag antog att de ville växla pengar men istället fick jag frågan; "Vilket är godast på en kebab, röd eller vit sås?" Först stod jag bara och stirrade på dem och undrade vad fan de höll på med. Undrade varför de skulle veta. De inte hade något vettigt svar. Jag gick vidare utan att svara. Varför skulle jag?

Väl uppe hos tandläkaren fick jag sitta och vänta eftersom jag var tidigt, passade på att läsa. Bredvid mig satt en äldre dam som undrade hur tandläkarna kunde jobba här? Jag lyssnade på musik på mobilen men hörde damens samtal med några andra som också satt i väntrummet. De undrade varför hon sa så och menade att musiken som spelades i väntrummet var hemsk. Volymen var väldigt låg men tydligen så stördes hon i alla fall. "Man måste ju vara ungdom för att kunna sitta här och vänta" Hon frågade en tandläkare som kom och gick förbi hur hon kunde jobba här? Tandläkaren tittade lite konstigt på oss andra och svarade att det var bättre i andra delar av lokalen. Jag tror inte hon fattade vad frågan handlade om när damen inte förklarade.


Kram och hejsvejs..? hahaha bara för att...! Skrev så för att driva med dig ju..
Du säger att du beter dig konstigt mot mig.. hmm och jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig mot dig än..

______________________________________________________


" Lika lite som någon av oss beter sig uteslutande som en ängel, lika lite agerar vi helt och fullt som en demon "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0