Bara en jävla geting...

Först blev jag arg.. men jag inser nu att det nog endast var pga egoism... vill ha dig kvar.. Tänkte inte på dig vad du vill..
Det är många gånger man kanske önskar att man gjort annorlunda.. sagt andra saker. Det är så himla lätt att vara efterklok.. Jag önskar dig all lycka! Det kommer att bli bättre det är bara nu, när vi är så insnöade som vi inte kan se klart! Okej? Ibland undrar jag hur det kunde gå såhär men kanske är det bara att titta i backspegeln så hittar man svaret.
Det är så lätt att gräva ner sig.. men vi måste tänka positivt.. inte så lätt jag vet men va fan.. har vi något val? Vi kommer få psykbryt annars.. kanske är det i och för sig inget negativt eftersom det känns ganska bra efteråt men hmm..
Vi vet att detta inte är slutet.. jag finns kvar och det gör du också...
Känns tungt... förjävligt tungt... men som du sa kanske behövs detta.. annars vet du vart jag finns!
Du frågade om jag ville säga något mer... kom inte på något då.. förutom getingen då... men kanske är hjärtat fullt med saker som vill fram..  Känns konstigt... och overkligt... går inte att beskriva med ord.. när ska jag få säga? Jag är inte så stark som jag verkar...!
Gör inget dumt, okej?
Låt mig bara få veta när du åker.. okej?


_____________________________________________________________


" Dröm om getingen.. så blir det bättre när du vaknar "


// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Det känns som om vi känner ungefär samma sak just nu.. Jag hoppas att det löser sig bra för din del, så håller jag tummarna för min egen också. Jag hatar att inte veta allt det där man känner att man vill ha svar på. Känns fruktansvärt och förjävligt. Ibland när man borde så kan man verkligen inte sluta fundera eller hur?

2008-08-24 @ 17:44:14
Postat av: Sämre hälft

Jag vet nu att det kommer bli jätte jobbigt. Har inte kunnat sluta tänka på dig. har bara legat och kollat upp i taket. SAKNAR DIG även att jag aldrig hade dig... du är bäst och jag älskar dig massor. DU kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. En stor plats. Lycka till med allt nu.

2008-08-24 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0