Världen är liten

Idag var det studiebesök, plugg och dop som gällde. Dopet var hemma i familjens trädgård och flickans namn blev Nike. Hur fint som helst. Regnet som vi trodde skulle komma slapp vi som tur var. Under kvällen spelade en kille gitarr och sjöng tillsammans med en tjej. Trots myggen som flockades runt oss var det en mysig kväll. Jag älskar att höra någon spela gitarr, lugna låtar, stämningen blir så härlig. Önskar jag kunde spela gitarr.
Träffade på några bekanta på dopet, det är konstigt hur liten världen är egentligen. En av vaktmästarna som jobbar på Himpa och en av mina gamla vägledare från praktiken i skolan var där.

Imorn blir det storstädning, det behövs verkligen kan jag lova.. och på söndag drar simskolan igång på badet. Troligtvis och tragiskt nog är det min sista termin då jag snart slutar plugga och ska ut och jobba på riktigt.. lite skrämmande är det allt.

_________________________________________________________


" Livet måste levas på förhand men kan förstås i efterhand "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0