Fysisk smärta...

Är hemma från massagen och mötet på jobbet... hmm.. kanske kändes det bra att gå på massage.. Idag gjorde det förjävligt ont och det var nog det jag behövde.. den fysiska smärtan, kändes liksom lite lättare.. är det inte så för de som skär sig i armarna också?
När jag kom till massören ställde jag mig på vågen och insåg att jag har gått ner 4 kilo... vet inte riktigt hur jag ska ta det.. kanske känns det bra, men jag kan verkligen inte fortsätta att äta så lite som jag gör nu.. kommer att försvinna..

Skulle inte pratat idag egentligen.. men jag tänkte att mitt sista ord till dig på flera månader kan inte vara geting och jag ville veta, ville att du skulle säga och lova att du inte ska försvinna för alltid..! Okej.. gör det för oss.. och för din skull.. för att vi ska kunna ses igen.. okej? För att vi, i framtiden, ska kunna ha den vänskapen vi alltid velat ha! Jag ger inte upp och det ska inte du heller göra! Vi betyder för mycket för varandra för att bara ge upp!

______________________________________________________________________


" Det finns en stjärna som lyser bara för oss "


// Lisa


Kommentarer
Postat av: Robin

Det är en stjärna jag ska tatuera in.

2008-08-26 @ 05:22:34
Postat av: mi

Jo, och för att när man skär sig frigörs endofiner så man mår faktiskt bättre, de är som att träna.. Har jag hört iaf..

2008-08-26 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0