Svarade på frågorna för att??

1. Fullständigt namn?; Lisa Maria Linnea Ohlsson
2. Hur gammal är du?; 22 år (5 sept)
3. Vart bor du?; Norrköping
4. Bor tillsammans med?; Andreas
5. Färg på ditt hus?; (Lägenhet): ful...
6. Hus eller lägenhet?; Lägenhet
7. När är du född?; 5 sept 1986
8. Klass?;
9. Vilket år tog du studenten?; 2005
10. Något jobb?; ja
11. När gick du upp i morse?; 08:30

12. När ska du sova?; Hur ska jag veta det?
13. Duschat idag?; jupps
14. Kramat någon idag?; Jupps
15. Pussat någon idag?; Jupps
16. Vad har du ätit idag?; riskakor
17. Dagens klädsel?; Just nu.. trosor och ett linne

18: Vad är klockan nu?: 09:27
19. Dagens sötnos?; Jag!
20. Dagens roligaste?; Martin

Socialt:
21. Har du många vänner?; Jupps...
22. Hur många har du kysst?; Måste jag räkna??
23. Vem kramade du senast?; Andreas
24. Är du omtyckt?: Självklart!
25. Hur många har varit otrogen mot dig? 1
26 Har du pojk-/flickvän?; Jupps
27. Har du varit kär i någon av dina kompisar?: Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast?; Emmie
29. Vem fick du senast sms ifrån?; Andreas
30. När hade du sex senast?: Igår
31. Vem fikade du med senast?: Sofie
32. Vem flörtade med dig senast?: Hemligt

33. Har du blivit utnyttjad av en kompis?: ja

Favorit (just nu)
34. Dryck?; Vatten
35. Färg?; Lila
36. Bil?: Volvo 850
37. Stad?; Norrköping
38. Land?; Italien
39. Ämne i skolan? Svenska
40. Människa?; Håkan Hellström


Senaste:
41. Personen du tänkte på?; Andreas
42. Personen du kysste?; Andreas
43. Gången du spydde?; Hur länge sen som helst 
44- Gången du grät?; idag
45. Pizzan du åt?; Italia
46. Gången du var i Götborg?; Kommer inte ihåg 
47. Gången du var i stockholm?; För drygt en månad sen
48. Gången du var full?; Några veckor sen
49. Gången du var hög?; Aldrig!
50. Senaste gången du rökte?; En månad sen kanske.. (?)


Antingen eller:
51. Svart eller vitt?; Svart
52. Hund eller katt?; Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa?; Beror liksom på...
54. Tv-spel eller datorspel?; Tv-spel
55. Singel eller upptagen?; Beror på
56. Hångla eller ha sex?; Måste man välja?
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead?; Ingen..
58. Ragga eller bli uppraggad?; Beror på när, var och hur
59. Big Brother eller Paradise hotel?; Big Brother

60. Blond eller svart hår?; Blond
61. Har du blåa ögon eller bruna?; blåa
62. Choklad eller lakrits?; Choklad
63. Göteborg eller Stockholm?; Götebörg
64. Högerhänt eller vänsterhänt?; vänsterhänt
65. Coca cola eller fanta?; Coca Cola
66. Pizza eller kebab?; Pizza
67. Randigt eller prickigt?; Prickigt
68. Älska eller älskas?; Båda
69. Leva eller dö?; Leva

Antal:
70. Personer du älskar?; Min familj och mina vänner
71. Personer du hatar?; några stycken bara
72. Gånger du varit full?; Seriöst?
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period?; 1
74. Glassar du ätit på en dag?; inte en aning
75. Msn kontakter?: 73
76. Gånger du haft minnesluckor?; 3
77. Gånger du varit hög?; Aldrig
78. Personer du saknar just nu?; De som jag vill ha här men som inte är det!
79. Gånger ditt hjärta brustit?; har tappat räkningen


Vem:
80. Vill du kyssa nu?; Andreas
81. Ska du träffa imorgon?; Det är sånt som märks
82. Sjöng du senast för?; Mig själv!
83. Hade du senast en msn-konversation med?; Robin
84. Spelade du tv-spel med senast?; Min bror
85. Vill du ta med på resa nu?; Får jag bara välja en?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?; Hemligt
87 . Förtjänar att dö?; Ett par stycken 
88. Är söt?; Jag såklart!
89. Vill du sova jämsides med i natt?; Andreas

Vad:
90. Gör dig glad?; Andreas och mina vänner

91. Gör dig ledsen?; När någon sviker
92. Vill du helst göra nu?; Slå till någon
93. Önskar du att du slapp göra?; diska
94. Vill du ha nu?; En kram 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent?; Pengar..
96. Längtar du till?; Ikväll....
97. Tycker du om dina betyg?; Jupps...
98. En sak du ångrar i ditt liv?; Finns kanske en sak.. kanske inte.. jag vet inte
99. Är det bästa som hänt dig?; Andreas
100. är klockan nu?: 09:41


_____________________________________________________

" Jävla volvoraggare "


// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0