Småflickor & ful(l)a gubbar

Njuter av den sista tiden i frihet... kom att tänka på att jag snart ska sluta plugga och börja jobba.. Då kan jag ju inte sitta mitt på dagen och ta en fika med kompisarna. Inte träna mitt dagen, sova länge på morgonen mm.. Hur ska det gå när jag inte har detta kvar? Så nu lever jag som att den här dagen skulle vara den sista.. tyvärr har pluggandet de första dagarna fått ta stryk.. så imorn när jag är ledig och inte har något annat planerat måste jag ta tag i pluggandet.. Läsa en avhandling om delakighet..!

Andreas ska tydligen jobba natt imorn med och jag tänker inte sitta hemma.. ut och fara blir det..!

Igår kväll var jag ute och for.. Augustifesten började och rix FM-festivalen hade kommit till stan.. många små flickor var ute med sina kompisar.. hm.. jag undrar.. vart är föräldrarna?? Med öl i händerna och äldre pojkar runt fötterna.. vart ska detta sluta?? Ingen direkt familjefest när stan kryllar med fulla ungdomar och ful(l)a gubbar...

__________________________________________________


" Vad tror du om mig egentligen? "


// Lisa

Kommentarer
Postat av: leumas

värst är ju när en del personer går runt och äter riskakor så det luktar lång väg ;)

2008-08-21 @ 23:42:39
URL: http://leumas.blogg.se/
Postat av: mi

Tack för kommentaren, den värmde. Jag är rädd för att prata med någon då alla eller de flesta känner honom.. Känns så fel..

2008-08-22 @ 20:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0