En stjärna för dig och mig...

...eller hm.. är den för mig? Det värmer och jag blir glad men samtidigt gör det så jävla ont... ett minne.. för att ta sig igenom detta! Kanske har jag redan mitt, längst ner på vänster ben.

Vart i skolan idag.. har känt mig konstig hela dagen.. har käkat mer mat idag än på länge vilket i och för sig inte är så mycket i och med att jag knappt ätit förut men lite har jag pillat i mig.
Jävla höstväder idag.. regn och kallt.. när jag gick från skolan strax före tre började det regna igen. Hade paraflax i väskan och trots att regnet tilltog kändes det inte meningsfyllt att ta upp det.. ville känna regnet mot mitt ansikte..
Andreas har åkt till jobbet och ännu en kväll hemma själv väntar.. ingen höjdare men jag har insett att jag måste lära mig att takla ensamheten bättre än jag gör idag.

Imorn är jag ledig... eller hmm inte ledig.. har sk hemmastudier som det så fint heter. Ska skriva frågor till seminariet på torsdag och kanske försöka läsa lite inför nästa seminarie.. och just det.. måste förbereda mig för studiebesöket som är på fredag.
Ska in och träffa Jenny imorn på stan kl 11.. efter det blir det plugg och plugg..!


Nomy   -   Time                               http://www.youtube.com/watch?v=mmeRhWbjCYA


_________________________________________________________________


" Det är så mycket vi kommer att missa... och så mycket vi kommer att sakna "


// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0