En blandning av cigg-rök & din parfym...

Konserten igår var underbar.. hm..  men kunde varit bättre, det var något som fattades. Det nya bandet var bra men inget slår hovet.. Besöket av Miss Li gjorde mycket och alla människor som sjöng höjde verkligen stämningen..
Några låtar saknades helt klart.. trots att kom änglar var med hade jag velat höra, ingen soldat, du gamla fria nord och varning för ras.
12 000 människor var där det trångt var med men de som verkligen beter som värst är män mellan 30-50... fulla som fan och tror att de äger hela området..
Efter många låtar spelade och efter många tankar genom huvudet kom de väntade tårarna.. vet inte riktigt om det var glädjetårar eller tårar av sorg, kanske en blandning... Trodde att det skulle regna men turen var på vår sida och med en nästa molnfri himmel kunde jag även idag titta på stjärnorna..!


Idag ska jag försöka plugga.. måste städa lite, vilket inte är något vidare kul..




____________________________________________________

"...var något som väckte mina minnen till liv... "


// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0