Ännu mer onödiga frågor och svar...

1.  Har du ett förhållande?
Jupps

2. Hatar du mer än 3 personer?
Troligtvis...

3. Hur många hus har du bott i?
1 hus och 1 lägenhet

4. Vilken är din favoritglass?
Inte en aning

5. Vilka är dina favoritskor?
hm.. har för många för att kunna välja =)

6. Har du fällt krokben för någon?
mm...

9. Äger du en Britney spears CD?
mm... inte bra inte bra...


10. Har du någonsin spytt bland folk?
jo... tyvärr

11. Säg något du alltid tänker på?
hm.. mitt liv, allt som jag gör, borde göra eller aldrig gjorde!

12. Vilken musik tycker du bäst om?
Kan inte bestämma mig

13. Vilket stjärntecken är du?
Jungfru

14. Vilken tid föddes du?
10:35 kanske..?

15. Vem var den senaste du kramade?
Andreas

16. Har du haft telefonsex?
Nej.. varför skulle jag?

17. Vilken är den pinsammaste CDn du äger?
hmm.. har många..

18. Är du sarkastisk?
Självklart!

19. Vilka är dina favoritfärger?
Lila, svart och blå

20. Rakar du dig?

Jupps... äckligt annars ju!

21. Sommar eller vinter?
Sommar

22. Vår eller höst?
Höst

23. Vilken färg gillar du att ha på dig?
färg?

24. Pepsi eller Sprite?
Beror på..

25. Vilken/vilka färger är din mobil?
Svart, och grå med diamanter =)

26. Var är ditt andra hem?
Där jag vill att det ska vara...

27. Har du någonsin örfilat någon?
Klart jag har.. har inte alla?

29. Skriv något
något

31. Vad var ditt första husdjur?
En hund

33. Spelar utseendet någon roll?
Hm.. jo klart att det gör. Det är ju liksom första man ser.. men kan ju inte titta på insidan först.. Jo om man är blind.

34. Tar du första steget?
Beror på..

36. Favoriträtt?
Spaghetti och köttfärsås

37. Är du för förlåtande?
Mm.. kanske för mycket ibland! Tyvärr..

38. Hur många barn vill du ha?
2 kanske

39. Äger du något från Hot Topic?
??

40. Vilken är din favoritfrukost?
Äter inte frukost.. jo föresten, en dextrosol.

41. Äger du ett vapen?
mm..

42. Har du någonsin trott att du varit kär?
Jo, många gånger.

43. När grät du senast?
Imorse


44. Vad gjorde du igårkväll?
Var på stan och tittade på fyrverkerierna och tittade på stjärnorna i Vasaparken.

45. Var reste du senast?
Italien - Sicilien

47. Har du någonsin varit i ett slott?
Jupps

48. Vad är dina smeknamn?
Skrotan, mask, söt, kotte, gumman mm...

49. Känner du någon som heter Berta?
Nej

50. Har du varit i Asien?
Nej, och tror inte att jag vill åka dit heller.

51. Äger du någonting från Banana Republic?
Nej

52. Tänker du på någon just nu?
Mmm...

53. Har du kallat någon för älskling?
Ja


54. Röker du?
njae...

55. Äger du en diamantring?
Nej

56. Är du nöjd med ditt liv?
nja.. jag tro så.. kanske inte helt men det kan man nog aldrig vara!


57. Färgar du ditt hår?
Nej, bara ibland

60. Vad gjorde du i Maj 1994?

Hur fan ska jag komma ihåg det?


61. Äger du en Backstreet Boys CD?
mm...

62. McDonald's eller Max?
vet inte..

63. Gillar du dig själv?
Jo, jag tror det. För det mesta iaf.

64. Är du närmare din mor eller din far?
Mamma

65. Tittar du på först hos motsatta könet?
Ögonen

66. Är du mörkrädd?
Ibland

67. Har du någonsin ätit lim?
Nej, va äckligt..


68. Har du en webcam?
Nej

69. Har du någonsin strippat?
ehh... jo på fyllan.. alltså inte bland folk..

70. Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?

Ha sex. Ragga brudar på krogen...


___________________________________________________________


" det blir inte alltid som man har tänkt sig "


// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0