" Va arg du ser ut "


Gjorde jag? Kanske? Men var jag det? Kanske.. jag vet inte riktigt.. jag vet inte hur jag ska reagera!
Gick och lyssnade på musik och träffade på två av sambons kusiner.. detta på väg till träningen! Gick där i min egen lilla värld och funderade på hur det ska sluta.. Nu är du borta och jag vet inte hur länge du kommer att vara det eller om du kommer tillbaka.. är jag på väg att förlora en av mina bästa vänner? Jag vet inte om jag ska vara arg, ledsen, beskriven eller känna mig lämnad. Vems fel är det?


Väl i träningslokalen hade jag massor av energi och ville bara få bort alla tankar... tränade därför stenhårt och höll på att svimma efteråt..! Hela kroppen skakade och jag var alldeles yr.. hmm.. men nu är det bra i alla fall..!! Så nu är det bara att köra på som vanligt..  SÅN ÄR JAG..! PÅ GOTT OCH ONT...


_________________



" Jag är intresserad av framtiden, för där ska jag tillbringa resten av mitt liv "


// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0