Tecken på att det är vår...

Nu måste man väl kunna säga att det är vår? Idag har det varit riktigt varmt och skönt... och själv har jag suttit inne och skrivit på C-uppsatsen hela dagen.. Vilket skit!!
Människor har ju olika förklaringar på saker och ting och olika definitioner på saker.. och självklart är det också så med våren. En i min förra arbetsgrupp menar att man vet att det är vår när tjejerna börjar gå lättklädda.. Kanske sant och då är han väl helnöjd nu då?
Själv tycker jag att det är vår när jag själv kan sätta på min sommarjackan och när människor börjar ta ut sina sommarbilar... vilket många har gjort nu.. Ett härligt muller som hörs i stan är ett tecken på vår!! SJÄVKLART, så underbart!! Man kör väl inte sommarbilen på vintern??


Nej.. nu ska jag sätta mig på balkongen och njuta av solen... Utan balkongen skulle jag inte stå ut med att bo lägenhet.. Är det någon som har ett hus till salu??


_______________________________________________


" Jag kan inte förklara.. min vackra underbara... "


// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0