Sommarens första konsert är inbokad...

Igår bokades biljetter till konserten med Håkan Hellström den 19:e juli i Linköping... hihi..

Hoppas på att det blir minst en konsert till i sommar, då med Winnerbäck. Funderar på att gå på den som är i Linköping den 23 augusti.. men om jag och pojken ska åka till Visby och hälsa på min Linda kanske det blir konserten som är där i stället? Den 23 juli Visby, vi får väl se...


Det är sällan som det inte är något som är fel.. hm.. igår höll jag på att tuppa av.. När jag andades högg det till i bröstet på mig. Efter över två timmars krampande och kämpande med att få in tillräckligt med luft ringde jag till sjukvårdsupplysningen som antagligen tyckte att jag var helt knäpp... Klockan var då strax före 23 och jag kunde inte sova.. för så fort jag la mig ner så kunde jag knappt inte andas alls. Och kotten i telefon säger att jag skulle sitta upp och sova.. och hur lätt är det? "Du får väl ringa tillbaka om det blir värre.. men jag vet inte vad det är.." Nahepp tack då!! Imorse var det borta och nu kan jag andas som vanligt..
Tydligen så är det mycket som är fel och ofta men det är inte en jävel som kan svara på vad det är för fel...


Snart är det dags att åka till jobbet och ta hand om mina simmare.. men före det blir det ett stopp på skolan för att hämta böcker till uppsatsen..

_________________________________


" Ärtskidor... "

hm.. va fan är det??     Jo.. sockerärtor...!


// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0