Hubbabubba


I lördags firade vi Richard.. han skulle fått en pingvinstång men så blev det inte.. Vi tyckte det passade bättre med ett paket Hubbabubba, vilket också uppskattades!

Igår plingade de på dörren igen... Jehovas vittnen.. men jag orkade verkligen inte prata med dem. Jag hade inte kommit på några frågor och orkade inte stå där och lyssna, så jag öppnade inte dörren. Kanske tror de att jag håller på att bli religiös eftersom jag haft frågor till dem förut.. och att det är därför de kommer tillbaka! Men nej då, så är inte fallet, religiös är jag inte och kommer inte att bli! Det är liksom inte min grej..
Senare var vi ute och tittade på mina svärföräldrarnas nya hus.. hm.. något som vi kanske kan överta när de bestämmer sig för att flytta igen. Vilket enligt dem själva förhoppningsvis inte dröjer så länge.. Vore trevligt att få bo i hus igen.. det här med lägenhet är nog inte riktigt min och min sambos grej.. eftersom vi både är uppvuxna i villa..

Före Jehovas och titten på huset och efter ett par timmars arbete med C-uppsatsen i skolan var de vårstädning på balkongen som gällde. Bort med alla mattor, bordet, stolar, parasoll och vår fina trädgårdsgroda som egentligen inte alls passar in.. och fram med dammsugaren och trasan.. Tillslut blev det faktiskt himla fint.. efter lite ommöblering och kastande av saker som jag inte vet varför jag sparat är det nu möjligt att ta sig fram på balkongen utan att gå på och hoppa över en massa saker!!

Och nu är det slut... kanske var de värda att gå till final med tanke på att de spelade väldigt bra jämfört med Färjestad men vilket jälva skit då!

_______________________



" Vad jag bryr mig om nu, är att från samma säng, lyssna till samma regn "


// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0