En konstig katt och gubben med rullator


Där jag går på bussen går det ofta förbi en katt... första gången jag såg den sprang den bara förbi på håll och jag kommer ihåg att jag undrade vad det var för något.. Katten hade ju bara päls på huvudet, tassarna och och svansen. Den såg ju hur konstig ut som helst! Vad hade de gjort med den stackars katten..!?

Härom dagen, påväg in till stan, kom det en gammal gubbe och gick över gatan och fort gick det inte.. han gick precis framför bussen som då fick sakta in. När han märkte att bussen väntade på att han skulle komma över på andra sidan vägen fick han brottom. Han lyfte upp sin rullator och småsprang den sista biten över vägen.. Hm.. varför andra rullator om man kan springa utan?


Förövrigt....
hm..  hade handledning idag för c-uppsatsen.. Nu börjar vi få lite koll på det här. Nu vet vi i alla fall vad vi ska göra och hur. Så imorn är det bara att sätta igång och skriva! 

________________________________


" Is it wrong to miss you? "


// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0