En himmel full av frågor...


Igår kväll när jag kom hem vid 22 var det inte ett enda moln på himlen.. Stjärnorna lyste som små lampor... Jag stannade och tittade upp mot himlen och fastnade i mina tankar och funderingar.. Vart är vi påväg? Det finns så många frågor och så få svar... Kanske är det så här det kommer att vara? Kanske är det bara att vänja sig!

Efter ett tag hörde jag en röst som sa.. " hörrö du Lisa, lägenheten ligger häråt. " Jag vaknade upp ur mina tankar och följde med min kära sambo in!
Jag kunde ha stått ute hela natten och tittat på stjärnorna.. kanske hade jag kunnat få något svar på någon av mina frågor.. Hoppas på en stjärnklar kväll och natt snart igen! Stjärnorna är det bästa jag vet..!


Idag vaknade jag upp till en grå och tråkig dag.. ska snart iväg till skolan på föreläsning. Inte riktigt vad jag skulle vilja göra! Efter det blir det ett par timmars pluggande och sen aerobic för att rensa huvudet på tankar!

__

Kanske trodde jag att jag var starkare än såhär men...
jag trodde också att du var starkare än sähär.. trodde att du skulle kämpa mera! Att du inte skulle lägga dig så fort! Kanske är det inte så viktigt för dig! Kanske inte så viktig som jag trodde! Men om det är det... borde du inte kämpa mera? Jag trodde att min vänskap var värd mycket för dig, mer än såhär!


____________________________

" Finns inte mycket mer att säga nu "


// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0