" Det är dig som alla jagar och vi tar en liten risk...

....och jag kan inte sova och får inte benen att stå still..."

Visst är det hemskt när det är alldeles tyst..!? Musik på högsta volym hjälper.. samtidigt som dator och tv är igång! Då känner man sig inte lika ensam! Gärna ska man prata i telefon samtidigt också.. helt klart!! Just nu spelas Takida.. varvat med Håkan Hellström och Winnerbäck! Tyvärr har jag inte att prata i telefon med..

Idag är det sol... hihi... (nja lite moln är det men kanske är det inte hela världen) Känner mig ganska glad.. vet inte riktigt varför.. Trots att jag har glömt en massa viktiga saker, både idag och igår (inte bra inte bra) börjar bli gammal och senil.. som en av mina simmare sa till mig igår! Snart kommer väl rullatorn fram också... men jag hoppas att det dröjer i alla fall några år till.


*****
Någon som vill gå på konsert med mig i sommar? Den 19 juli i Linköping... Håkan Hellström är det som gäller!!

*****


Hörde sent igår kväll att simskolan ska få vara kvar!! Ibland hjälper det faktiskt att reagera och försöka göra något åt saker man tycker är fel...


_______________________________________________________


" men den gamla goda tiden - nu kommer den aldrig tillbaka... "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Emmie

Hej hopp!
Jag skulle otroligt gärna vilja gå med dig på Håkan i sommar! :D
Krama

2008-04-14 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0