Bara fina flickor kommer till himlen...

... så vart kommer jag att ta vägen? Det lär jag väl inte få reda på förrän jag dör.. eller? 
Men... vem/vilka är fina flickor? Är det så att man är en fin flicka bara om man har gjort dumma saker som andra inte vet om? Eller är det okej att göra dumma saker ibland? För alla människor gör väl misstag, eller? Kan det vara så att det inte finns några fina flickor? Om det nu är så att alla människor gör misstag...
Vilka är det då som kommer till himlen? Kanske är det så att ingen kommer dit... om det nu finns en himmel dit man kan komma efter döden..!?!
Vem är det som bestämmer hur en fin flicka ska vara?


Igår var jag och min förra arbetsgrupp på Mantorp och körde travhäst.. (typ v75 häst) Jag var riktigt nervös innan men väl sittandes bakom hästen och när den hade börjat gå kändes det inte lika farligt längre.. Det var häftigt men något som jag kunde varit utan är allt grus jag fick i munnen... inte mysigt alls!



____________________________________________


" Mitt lilla privatpucko "


// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0